Говоря о Спасении надо, видимо, понимать, что у него есть фазы. И первая из них - попадание в Царство. На мой вкус, лучше чем у царя Давида, не описано Царство Отца. Даже сам Господь не говорил о нем так кратко и точно.
Псалом 90
Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится. Речет Господеви: Заступник мой еси и Прибежище мое, Бог мой, и уповаю на Него. Яко Той избавит тя от сети ловчи, и от словесе мятежна, плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися: оружием обыдет тя истина Его. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящия во дни, от вещи во тме преходяшия, от сряща, и беса полуденнаго. Падет от страны твоея тысяща, и тма одесную тебе, к тебе же не приближится, обаче очима твоима смотриши, и воздаяние грешников узриши. Яко Ты, Господи, упование мое, Вышняго положил еси прибежище твое. Не приидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему, яко Ангелом Своим заповесть о тебе, сохранити тя во всех путех твоих. На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою, на аспида и василиска наступиши, и попереши льва и змия. Яко на Мя упова, и избавлю и: покрыю и, яко позна имя Мое. Воззовет ко Мне, и услышу его: с ним есмь в скорби, изму его, и прославлю его, долготою дней исполню его, и явлю ему спасение Мое.
Как видим, Псалмопевец описывает здесь превосходную жизнь во Господе. То же, о чем и Господь возвещал, говоря об избыточности жизни в Нем самом. Понимаем, что не о жизни вечной идет речь, а о долготе дней, в течении которых будет явлено обитателю Царства понимание того, что его личность каким-то образом переживет распавшееся тело, что и есть Спасение. Самый фундаментальный из страхов - страх смерти отпадает и человек живет остаток своих дней в полноте счастья.